Kongsi tips mengarut, lelaki ini dikec4m t3ruk oleh netizen-‘Isteri k3na tiru cara pel4cur dalam memik4t suami’ –

ISU SEMASA

Baru-baru ini, viral di media sosial perkongsian tips dari seorang lelaki mengenai cara-cara ist3ri untuk memikat hati suami. Menurut individu terbabit, si ist3ri perlu meniru cara pel3cur yang antaranya mengkeh3ndaki isteri memakai pakaian s3ksi dan memiliki as3t mantap.

“Dia begini, ist3ri kena tiru cara pel4cur dalam memikat pasangan. Pakai s3ksi depan suami, jaga kecantikan depan suami, jaga kulit badan biar dilihat gebu, cakap lembut macam pelayan di kedai siam .

“Kalau buat macam ni, Tok Imam pun tak jemaah di masjid bila tengok Hajjah Kalsom dia macam ni. Ini tidak, kebanyakan isteri kusut masai, tak jaga badan, cakap melawan, tak lanjut, mulut busuk makan petai,  ada bau dan banyak lagi. Malas nak cakap,” tulisnya.

Walaupun pada sesetengah orang, ayat seperti itu melucukan tetapi majoriti khususnya golongan wanita mengecam kenyataan lelaki berkenaan yang dianggap sebagai biadab dan hanya melihat isteri sebagai objek s3ks.

“Jangan disamakan isteri dengan pel4cur. Apa punya lelaki la ni. Dia pun perut boroi, gigi berkarat hisap rok0k, tak sedar diri. Dia sendiri pun tak sempurna,” kata Cik Puan.

“S3mbang macam bagus. Kesian siapa yang jadi bini dia. Hari-hari fikir macam mana nak melawa je. Perempuan lain bernikah dah tak payah fikir macam tu. Suami isteri sama-sama menambah lemak, bahagia sama-sama. Ini tak, dah kahwin pun dok fikir nak kena bagi perhatian pada awak lagi. Malang betul isteri dia,” kata Tak0yaki Dorayaki.

“Macam mana nak melawa, isteri kena jaga anak, jaga keperluan rumah tangga. Tidak kurang yang balik dari kerja terus campak handbag menuju ke dapur. Mana tak berbau ikan dan bawang. Belum lagi nak gos0k baju, basuh baju. Cuba kalau suami tu sediakan maid, sampai rumah je semua maid dah sediakan. Tentunya kita terus ke bilik, berdandan malam pula berbaju s3ksi. Bulu mata pun boleh melekat.

“Ini kalau duit pun berkira dan kedekut, bolehlah beli bedak 3AAA. Tapi wanita sekarang baik yang kerja atau suri rumahtangga bukan duduk zaman batulah yang nak menyamakan dengan taraf pel4cur. Stat3ment kurang kasih sayang lelaki ni,” kata Wanira.

Sumber: Facebook

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *