Lelaki Tunjuk Surat Rentas Negeri Nak Tangkap Isteri Cur’ang Dengan Lelaki Lain

ISU SEMASA

Tujuan seorang lelaki untuk merentas negeri dengan meminta izin balai polis berdekatan untuk menangkap isterinya yang cvrang dengan lelaki lain tular di laman Twitter sejak semalam.

Menerusi satu hantaran di akaun Twitter AimanAfiq_s memaparkan bukti surat rentas negeri rakannya.

Dia bertujuan mahu menangkap isterinya yang bercinta dengan lelaki lain mendapat kelulusan dari balai polis tersebut.

Menurutnya, kejadian tersebut benar-benar terjadi dan dia sudah pun meminta izin rakannya untuk menularkan cerita tersebut di laman Twitter.

Musim PKP ni macam² hal berlaku

Semoga Ko Tabah Bro

Banyak je Berlaku Macam ni

Ini Isu Berat, Bukan Kelakar

“Benda ini memang jadi ya kawan-kawan. Saya sudah minta izin pemilik surat ini untuk ditularkan di laman Twitter.

Setelah selesai kejadian tersebut, kawan saya nampak lebih tenang,” jelasnya.

“Nak tulis sebab rentas negeri tu pun dah berkecai hati seorang lelaki.. Allahu” – Netizen

Tinjauan di ruangan komen pula mendapati, rata-rata pengguna laman Twitter menyokong dan ada yang turut sama berkongsi pengalaman mereka yang dicurangi ketika berkahwin.

Ketika artikel ini ditulis ciapan tersebut telah pun meraih lebih 4.5K retweets, 4.3 likes dan 500 comments.

Berikut di bawah antara komen menarik netizen di Twitter:

“Saya pernah alami dulu. Memang betul, tak tenang hati dibuatnya. Baik perempuan mahupun lelaki, curang itu tidak mengira sesiapa pun.

Sebab itulah setia itu mahal.Tetapi, ramai yang rugi kerana curang.

Jika kahwin disebabkan nafsu dan harta, tidak akan ke mana, baik kita sama-sama betulkan niat mulai sekarang,” balas TengkuAzlanSha2.

 

“Masalahnya lelaki itu kenapa mahu bercinta dengan isteri orang?

Mesti perempuan tu tak curang kalau bukan sebab lelaki itu yang mengorat dulu. #Donesalahkanlelaki,” gurau AnneWarad.

“Bila jadi kes begini, kita (lelaki) boleh cakap ‘perempuan semuanya sama’ ke? Kalau tidak boleh, begitu jugalah sebaliknya,” seloroh naimbinzaini.

 

 

Sumber : OMM

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *